Як правильно заповнювати LinkedIn-профіль
Докладна інструкція

Підпишись на наш Telegram канал

Не пропускай корисні HR лайфхаки!

1. Зареєструйтесь на LinkedIn

Стаття довга і практична, тому, будь ласка, не читайте її зараз. Спочатку відкрийте свій профіль LinkedIn. Якщо ви ще не зареєстровані, саме час це зробити. Витратьте час і крок за кроком прочитайте та додайте зміни до свого профілю. Якщо профіль майже ідеальний, перевірте кожен пункт відповідно до контрольного списку. А в кінці статті ви отримаєте невеликий бонус. Матеріал буде корисний як технічним, так і нетехнічним представникам ІТ-сфери, незалежно від рівня.

Illustration

2. Заповнюємо головну сторінку профілю

Як кар'єрний консультант рекомендую кожному хоча б раз на три місяці коригувати свій профіль. Не тому, що рекрутер такий вимогливий, а тому, що алгоритми системи LN часто змінюються та вдосконалюються. Бувають випадки, коли деякі налаштування злітають і потребують оновлення.

Минулого року так було з налаштуваннями мови. У багатьох кандидатів рівень англійської виявився на рівні Limited working proficiency, хоча до цього він міг бути другим. Якщо рекрутер перевіряє анкету, він може написати кандидату та уточнити певну інформацію. Але автоматизовані системи пошуку співробітників, які активно впроваджують компанії, цього не зроблять.

Тому ми працюємо зверху вниз по черзі з кожним розділом. Якщо ви перебуваєте в іншій країні, працюєте через VPN або мобільний додаток, інтерфейс, налаштування або окремі функції можуть відрізнятися від українських моделей.

Illustration

3. Загальні налаштування

Якщо ви хоч трохи знаєте англійську, то заповніть свій профіль в ньому. Є функція додати кілька профілів різними мовами, але з практики знаю, що кандидати потім в них плутаються. А налаштування кількох профілів потребує часу.

Щоб додати мову, перейдіть у свій профіль і виберіть «Додати профіль іншою мовою» у верхньому правому куті. З'явиться таке вікно з необхідними налаштуваннями.

Фахівці рекомендують обирати профільну мову, якою розмовляє найбільша кількість людей у світі. Я раджу вам вибрати англійську та місцеву мову, де ви живете, працюєте та хочете працювати в майбутньому. Наприклад, українець, якщо ти живеш і працюєш в Україні.

Illustration

4. Платний профіль

Кандидати часто запитують, чи потрібен їм платний профіль. Необхідний, якщо ваша робота пов’язана з частим використанням ЛН: рекрутери, HR, спеціалісти з продажу в ЛН тощо. Найбільша перевага платного профілю при купівлі найдешевшого пакету – це можливість перегляду великої кількості профілів. Пакети рекрутера дорожчі, мають більше переваг і великий функціонал для пошуку кандидатів, але навіть без них фахівець може успішно використовувати можливості системи.

У платних пакетах є функція повідомлень InMail для написання листа учаснику, який не входить до першого рівня контактів. Але ця функція не є обов'язковою, оскільки є багато інших способів зв'язатися з кандидатом. Наприклад, напишіть на електронну пошту або Skype, якщо це вказано в контактних даних і розділі Про нас.

Нагадаю, контактні рівні:

1-й рівень - люди, які є у ваших контактах (типу «Друзі» в мережі Facebook);
2 рівень — люди, які не впізнають ваших контактів, але у вас є спільні контакти;
3 рівень - люди, з якими у вас немає спільних контактів. Зазвичай з інших галузей чи країн.
В одного учасника може бути не більше 30 000 контактів першого рівня. Іншим доведеться підписуватися, щоб читати публікації або стежити за новинами.

Ніхто не знає обмеження кількості контактів, які можна додавати на тиждень чи місяць. Так само як ніхто не знає, скільки профілів можна переглянути в рамках безкоштовного пакету. LN зберігає ці дані в таємниці. Але за моїми спостереженнями, можна додати приблизно 50-100 контактів на тиждень. Цього достатньо, щоб за годину-дві їх кількість зросла до кількох тисяч. Або скористайтеся місячною безкоштовною преміум-підпискою, щоб додати велику кількість контактів одночасно.

Якщо на першому рівні буде 136 контактів, не дивуйтеся, що вас не запросять на співбесіду. Для того, щоб профіль якісно виконував свої функції, потрібно не менше 1500 контактів, серед яких має бути багато рекрутерів з цікавих вам компаній і ваших майбутніх менеджерів.

Будьте обережні, коли переглядаєте велику кількість профілів, система надсилає попередження про закінчення лімітів. В цьому випадку пошуки краще припинити і не використовувати їх хоча б тиждень. Тому що профіль іноді навіть блокують за порушення лімітів.

Кількість знаків у публікації ЛН обмежена 1300. За останні півроку ЛН додав багато якісних функцій, тож ділитися корисною інформацією зі своїми передплатниками стало зручніше.

Налаштування конфіденційності, паролі, мова інтерфейсу - я впевнений, що ви самі розберетеся. У цій статті ми зосередимося на тому, що впливає на запрошення рекрутерів.

Illustration

5. Intro

Фотографія
Якщо про необхідність фото в резюме ще точаться дискусії, то в ЛН ніхто не сумнівається. Це соцмережа, і там має бути фото. Але пам'ятайте, що це соціальна мережа для професіоналів, тому не варто додавати сюди фото, яке повинно залишитися в сімейному альбомі або призначене для другого типу соціальних мереж.

Обкладинка
Тут діє правило: немає нічого кращого за те, що відволікає читача профілю від інформації про вас як про професіонала. Не додавайте туди рекламні матеріали, якщо ви не просуваєте свій бізнес чи власний проект. Люди заходять у ваш профіль, щоб почитати про вас як про спеціаліста, а не про продукти вашого роботодавця, які можуть стати такими ж за кілька тижнів.

Коли один кандидат написав у «ЛН», що шукає роботу, він отримав багато переглядів профілю і жодного запрошення на співбесіду. На обкладинці було зображення мильних бульбашок і рожевих квітів. Сама картина дуже хороша, але вона не відповідала рівню кандидата, який був директором великого промислового підприємства, і в контексті його професії виглядала дуже дивно.

Загалом, на співбесідах не забувайте питати про політику компанії в соціальних мережах. Тому що є роботодавці, які змушують працівників робити репости всіх новин або, навпаки, видаляти профілі, навіть якщо це ЛН.

Загалом підійде стандартна кришка LN, вона не приверне до себе зайвої уваги.

Ім'я
Спочатку ім'я, а потім прізвище - це міжнародний стандарт. Також в резюме. В системі при реєстрації чітко вказано куди писати, але є люди, які все одно плутають.

Якщо ви плануєте переїзд, переконайтеся, що ім’я написано англійською мовою та так, як ви хочете, щоб до вас зверталися на роботі. Краще, якщо в резюме та анкеті ЛН ім’я буде написано однаково.

Назва
LN зберігає свої методи роботи в секреті. Ніхто не знає, за яким принципом формується список у відповідь на пошуковий запит. Алгоритми LN змінюються майже щотижня. Кілька місяців тому, коли в полі пошуку вгорі писалося пошукове слово, наприклад, Python, першими з'являлися профілі з позиціями, в назві яких було слово Python. Сьогодні (27.07.2020) тестував і з'являються профілі, де в розділі "Навички" вказано Python, а посада чи посада взагалі не враховувалися. Через місяць це може змінитися, і список буде сформовано з тих, хто має Python на поточній посаді.

Тому, щоб хоч трохи бути впевненими, що наш профіль буде на 10-й сторінці, а не на 150-й, ми заповнимо ключові поля правильно. Так, інформація буде дублюватися, але ми будемо впевнені, що зміни в системі роботи алгоритму не вплинуть на кількість запрошених рекрутерів, яких має бути не менше 1-3 на місяць.

У назві вкажіть відому посаду, яку ви займаєте зараз або плануєте обіймати в майбутньому. Якщо ви не впевнені, як це звучить, перегляньте вакансії та напишіть ім’я, яке використовують роботодавці.

Не пишіть цитати Далай-лами чи побажання гарного дня. Не використовуйте смайлики, вони не потрібні в діловому спілкуванні, і ніхто не буде шукати смайлик. Просто напишіть там свій пост.

Титул – це не поле для написання статусу, як це буває в інших соціальних мережах, а поле для інформування про професію. Те, що ви вкажете в назві, має допомогти рекрутерам знайти вас.

ІТ-фахівці часто додатково пишуть рівень посади, як це прийнято в галузі: Junior, Middle, Senior, Team Leader тощо.

Обов'язково вкажіть свою тематику. Тобто слова manager, developer або team leader у назві не дадуть жодної інформації про вашу професію, якщо поруч немає поля. Краще писати так: «Finance Manager», «Android Developer», «Data Science Team Leader». Дивіться нижче на зразку: перший і четвертий профілі взагалі не дають уявлення про професію кандидата. Навіть якщо ви пишете фразу відкритий для нових можливостей, яка означає, що кандидат відкрито шукає нову роботу, обов’язково напишіть поруч назву посади чи професії.

Як правильно:

Java Developer — відкритий для нових можливостей
Інженер з якості – відкритий для нових можливостей
IT Sales Manager, тільки Київ — відкритий для нових можливостей
Менеджер з персоналу — відкритий для нових можливостей
Маркетинг, фармацевтичний бізнес — відкритий для нових можливостей

Illustration

6. Контактна інформація

Праворуч від вашої фотографії є знак олівця, натиснувши на який, ви потрапляєте в розділ редагування «Контактна інформація». Цей розділ допомагає рекрутерам зв'язатися з кандидатом, чий досвід і знання відповідають вакансіям компанії-роботодавця.

Illustration

Локація


Позначте в локації не тільки «Узбекистан», а й місто. Обов'язково зайдіть в ці налаштування і встановіть поштовий індекс міста, щоб населений пункт був доданий. Ви можете вказати код міста, куди плануєте переїхати. Коли рекрутер шукає кандидатів, він іноді відзначає точне місто, і профіль кандидата не з'явиться в результатах пошуку, якщо в ньому вказано щось інше.

Після «Розташування» є важливий розділ, який, згідно з наведеним нижче прикладом, називається Індустрія. Обов'язково стежте за актуальністю зазначеної галузі. Особливо якщо ви змінюєте професію чи сферу діяльності. Це також впливає на роботу алгоритмів.

Останній рядок містить кнопку для редагування контактів. У мене були кандидати, які місяцями чекали запрошення на співбесіду, а виявлялося, що в контактних даних був написаний старий email або номер телефону.

У розділі «Контактні дані» ви можете вказати:

сайт, якщо це платформа вашого проекту або ви є власником компанії. Сайт роботодавця може бути не вказаний;
поле «Розташування» можна заповнити вручну. Але тільки місто і країна. Вам не потрібно ніде писати точну адресу з вулицею і номером квартири, а також в резюме;
Месенджер - Skype ID як альтернативний спосіб спілкування. Буває, що кандидат місяцями не заходить на свій профіль, тому рекрутер надсилає йому запрошення поштою або скайпом.
Номер телефону краще не вказувати, тому що це відкриті дані і можуть бути використані шахраями.

Дата і час народження можуть не вказуватися, якщо тільки ви не представник професії, де вік є невід'ємною частиною. Наприклад, актори, фотомоделі і т. д. Для IT-спеціалістів вік не є критерієм для визначення рівня професіоналізму кандидата.

Не забудьте натиснути кнопку «Зберегти» нижче.

У розділі «Загальна інформація» також є кнопка Додати розділ профілю: якщо вам не вистачає якогось розділу, поверніться сюди та додайте його.

Illustration

6. Розділ пошуку роботи

Ще одна з останніх змін в ЛН стосується чіткої вказівки в анкеті, що кандидат шукає роботу. Це те, на що чекали рекрутери в усьому світі. Це спрощує пошук кандидатів, а отже, скорочує час на закриття вакансії. Кандидати, які використовують цей розділ, швидше знайдуть роботу.

Не пропускайте цей розділ, якщо ви активно і відкрито шукаєте роботу. З кандидатом у пошуку легше домовитися, ніж з тими, кого потрібно спонукати змінити роботодавця. Тому запрошення від рекрутерів в першу чергу отримають ті, у кого на фото є зелена позначка з хештегом OpenToWork і добре заповнений розділ.

Це виглядає так:

Illustration

Щоб вони тебе знайшли

Натисніть «Почати» та заповніть основні розділи. Тут слід згадати загальні принципи названих посад і вашу стратегію пошуку роботи. Вказувати кілька посад можна і потрібно, якщо у вас є кілька оголошень про роботу або на ринку праці представлено кілька вакансій. Є можливість обрати декілька локацій. Тип роботи залежить від професійного рівня кандидата. Наприклад, Senior Project Manager не буде вказано у типі працевлаштування Internship.

Якщо ви відкрито шукаєте роботу, то в налаштуваннях вкажіть, щоб її бачив кожен, а не тільки рекрутери. Тому іноді найманий менеджер або директор компанії також шукає фахівців в команду без допомоги рекрутера.

Illustration

7. About


Існує думка, що рекрутери взагалі не читають анкети кандидатів. Непрофесійно свою роботу можуть виконувати і програміст, і рекрутер, і маркетолог, і лікар, і вчитель. Так, серед рекрутерів є ті, хто діє неетично або непрофесійно, але більшість з нас уважно вивчає анкети і особливо уважно читає розділ «Про нас», перш ніж запропонувати роботу. Для нас цілком нормально вручну переглянути кілька сотень профілів або резюме, вибрати кількох кандидатів і написати їм. Для цього не потрібні ультрасучасні автоматизовані системи чи штучний інтелект. Уважність рекрутера і заповнені анкети кандидатів допомагають виконати цю роботу на досить високому рівні. Заповнюйте анкету для тих, хто читає та прислухається до побажань кандидатів.

Для рекрутерів важливо почути від кандидата, що він шукає і що йому цікаво. Я взагалі вважаю, що цей розділ є найважливішим у всьому профілі. Тому я завжди це аналізую. Але, на жаль, більшість кандидатів пишуть, що це викликає більше питань, ніж дає відповідей.

Наприклад, кандидат шукає роботу в сфері цифрового маркетингу в IT-компанії, що працює на зовнішніх ринках. Але при цьому в розділі «Про» він пише про свій попередній досвід роботи в рекламній агенції, яка розробляла кампанії для FMCG тільки на території України. Рекрутер, читаючи анкету, не може вгадати бажання кандидата змінити напрямок роботи. Навіть якщо в другому розділі вказано, що людина закінчила певні курси з цифрового маркетингу. У розділі «Про нас» ви можете написати свої побажання та чітко вказати, яку роботу ви хочете отримати.

Часто буває, що людина пише в розділі про те, що працює і знає певну технологію. Наприклад, PHP. Але коли рекрутер відкриває і вивчає профіль, а потім пропонує певну вакансію, де передбачена робота з цією технологією, він чує від кандидата, наприклад: «PHP? Ви жартуєте? Кому це взагалі цікаво?». Хочу відповісти: "Вам! Ви самі написали в розділі Про". Рекрутер розуміє: кандидат багато років не відкривав свій профіль і не знає, що є щось, що його більше не цікавить.

Все, що фахівець напише в своєму профілі, приверне вакансії певного рівня або напрямку.

Іноді тут пишуть мотиваційні цитати тренерів. Наприклад: «Як казав великий тренер, тренер і мотиватор Іван Іванович...» Іван Іванович міг би сказати багато, але цікаво, що говорить сам кандидат. Це не той розділ, де потрібно щось писати на вільну тему.

Одного разу до мене на корекцію профілю прийшов програміст з хорошою кваліфікацією та досвідом, який не розумів, чому за останню годину не отримав жодного солідного запрошення від роботодавців. Роботу не шукав, але самооцінка страждала, тому що зазвичай програмісти відбиваються від повідомлень, а тут порожньо. Виявилося, що в профілі великими літерами вказано: "Я НЕ ШУКАЮ РОБОТУ! РЕКРУТЕРИ, НЕ ПИШІТЬ МЕНІ". Вони не писали. Хороші рекрутери враховують побажання кандидатів.

Також є профілі, які містять якісь фрази для певної професії чи напрямку без пояснень. Наприклад, так:

Бренд маркетинг
програмне забезпечення
Маркетинг
B2B
Продажі
Java
Excel
управління

Звичайно, ці слова в контексті профілю дають певну інформацію. Але це як загадка, її вирішення залежить від професійного рівня читача. Рекрутер повинен вгадати, чи буде вакансія цікава кандидату. Існує велика ймовірність того, що читач не зрозуміє, чи це попередній досвід, чи це бажання щодо майбутньої роботи, чи це те, з чим кандидат взагалі не хоче працювати. Знаєте, це все одно, що в рецепті вказати набір продуктів, але не пояснити, як готується страва. Кожен кухар щось з них приготує, і не факт, що це сподобається гостю.

Якщо кандидат активно і відкрито шукає роботу, ви повинні написати власні побажання щодо майбутньої роботи, свої професійні переваги в порівнянні з кандидатами-конкурентами. Ви можете вибрати власний варіант, але я пропоную такий, як у прикладі нижче. Відокремте кожен абзац від іншого, щоб графічну інформацію було легко читати, її можна було проаналізувати та запам’ятати. Підпишіть назви розділів. Не пошкодуйте місця і оформіть все красиво.

Блок 1: Назва посади, яку ви шукаєте або займаєте.
Сфера діяльності або тип компанії.
Наприклад, продуктова компанія або аутсорсер.


Блок 2: Запишіть, які функції ви хочете виконувати чи виконувати.
Пишіть те, що вам подобається і що ви знаєте найкраще.
Ви можете вказати, з якими ринками чи продуктами ви хочете працювати.
З яким спеціалістом ви зазвичай працюєте?
Пишіть не більше 10 балів, щоб не відволікати увагу і донести найголовніше.


Блок 3: Запишіть технології та інструменти, з якими ви працюєте.
Особливо це стосується цифрових маркетологів, програмістів і тестувальників.
Не забудьте написати офісні комп'ютерні програми, якими ви працюєте, та іноземні мови.


Блок 4: Додайте свої контакти, щоб рекрутер або менеджер з найму міг зв’язатися з вами.
Інформація з «Контактних даних» недоступна другому рівню контактів, тому її необхідно продублювати і тут.
Напишіть місце розташування: місто та країну або вкажіть, що ви готові переїхати.
Якщо ви хочете працювати віддалено, напишіть про це.
Введіть email або Skype.

Не перераховуйте послуги чи продукти компанії в цьому розділі, якщо ви є працівником, а не власником компанії чи самозайнятим фрілансером. Тут потрібно рекламувати лише свої професійні можливості, а не товари чи послуги роботодавця.

Рекомендовані
Сюди слід додати посилання, раніше опубліковані пости, матеріали або файл із вашого резюме. Дуже зручний розділ дійсно допомагає рекрутерам зрозуміти побажання кандидата щодо майбутньої роботи та додатково оцінити професійні якості.

Illustration

Перш ніж шукати роботу, перевірте:

чи були у колишнього роботодавця файли або посилання на сайти;
додається оновлена версія резюме;
якщо надіслано конкретній компанії, перевірте, чи є щось, що суперечить її політиці чи етичним стандартам. Наприклад, ви подаєте заявку на роботу в міжнародну організацію, яка виступає проти забруднення повітря великими підприємствами. А в цьому розділі ви маєте посилання на звіт або плани компанії, яка є головним забруднювачем регіону. Або матеріали фірми-конкурента. Або інформація фейкова або сумнівної якості. Переконайтеся, що в цьому розділі немає нічого, що могло б поставити під загрозу ваші професійні якості.
І такі ж поради щодо рекламних матеріалів. Переконайтеся, що додані матеріали рекламують ваші професійні можливості та визначають ваші професійні інтереси, а не бізнес вашого колишнього роботодавця.

Ваша інформаційна панель
Раджу аналізувати цей розділ хоча б раз на місяць. Вам не потрібно купувати преміум-акаунт тільки тому, що вас цікавить, хто саме переглядав профіль.

Найважливіша цифра - це остання річ, яка називається пошуковою появою. Клацніть на ньому та перегляньте внизу сторінки розділ «Ключові слова, які використовували ваші пошуковики» — це найцінніша інформація для роботи.

Не варто особливо переживати, які компанії і хто саме шукав профіль. Натомість вас має цікавити, які слова ці люди ввели в поле пошуку, щоб профіль був включений у їхній список результатів.

Якщо ви дизайнер, і вас шукають за ключовими словами «юрист» або «бухгалтер», то з вашим профілем щось не так. Це означає, що ви написали слова, які не мають відношення до вашої професії.

Таким чином, є можливість відстежувати запити та виправляти інформацію в профілі, щоб вона потрапляла в потрібні руки, які запропонують відповідну вакансію. Так працюють алгоритми системи, і їх слід використовувати для розробки профілю.

Особливо ретельно проаналізуйте цей розділ, коли переходите до другої області. Якщо кандидат 20 років працював економістом, потім перекваліфікувався на програміста і пішов в IT-сферу, то в його профілі повинні з'явитися нові слова для нової професії. Інакше людині запропонують невідповідні посади. Особливо, якщо їх пропонує автоматизована система, а не рекрутер, який вручну вивчає кожен профіль.

діяльність
Коли рекрутер переглядає профілі кандидатів, він може побачити в цьому розділі коментарі або критику його статей, якщо він щось публікує. Це дуже приємно і може вплинути на лояльність представників компанії, в якій ви хочете працювати. Думаю, підказку ви зрозуміли і докладно пояснювати не варто.

Перш ніж почати шукати роботу або писати відгуки про певну вакансію, зайдіть у свій профіль і переконайтеся, що раніше ви не писали неетичних коментарів або висловлювань, які суперечать суспільним нормам. Зараз токсичність є популярною темою серед рекрутерів. З висловлювань кандидата фахівці можуть зробити висновок про «токсичність». На жаль, вони навряд чи розберуться в деталях, і кандидат може залишитися з цінною вакансією, навіть якщо його коментарі були важливі для обговорення певної теми.

Щоб переглянути всі опубліковані пости, натисніть праворуч кнопку Переглянути все (до моменту публікації стаття вже перемістилася вниз і називається Переглянути всі дії — зміни в системі відбуваються за лічені дні) , а потім виберіть Публікації з чотирьох розділів у верхній частині. У розділі «Вся активність» буде вся активність: коментарі та бани чужих постів, репости. А ось розділ «Дописи», де власник профілю публікує щось самостійно, дає більше інформації і навіть може надати кандидату інформацію про компанію та співробітників, якщо він шукає роботу. А для рекрутерів - інформація про людину, її думки, хобі та інтереси.

Досвід
Найчастіше кандидатів цікавить, чи вказувати кожну посаду в розділі «Досвід роботи». Найкраще писати. Це дає рекрутерам і менеджерам певну інформацію про кваліфікацію кандидата. Але, звичайно, ця інформація повинна бути написана так, щоб вона сприяла отриманню запрошення кандидата на співбесіду. Необхідно періодично перечитувати інформацію і намагатися знайти слова, які найкраще описують ваш професіоналізм.

Інформація в цьому розділі залежить від стратегії пошуку роботи, уподобань та індивідуальної ситуації кандидата. Опис можна скопіювати з резюме. Або розвивайте цей розділ разом із наставником, фахівцем у вашій галузі, консультантом з кадрів або кимось, кому ви довіряєте. Все ж дам кілька загальних порад, можливо, вони стануть в нагоді.

1. Опишіть функціональні можливості по елементах за допомогою маркерів. Великий блок тексту гірше читається, і є ризик втратити цінну інформацію.
Не забувайте про пріоритет інформації. Внесіть найважливішу та актуальну інформацію вгору, щоб її читали першою.
2. Не вказуйте в описі місць роботи, які були давно і вже не актуальні. Якщо ви керівник відділу маркетингу і колись працювали в студентські роки касиром у супермаркеті, то про обов'язки за місцем роботи можна не розповідати детально. Або взагалі не додадуть его.
3. Фахівці, які змінили професію, повинні переглянути свої обов'язки і залишити лише те, що актуально для їх нинішньої професії. В IT цінуються знання з інших галузей, таких як фінанси, медицина чи право. Тому я не рекомендую все видаляти, але варто залишити те, що є цінним для кандидата та його майбутніх роботодавців.
4. Якщо ви додаєте посилання або конкретні матеріали, переконайтеся, що вони актуальні.
Не знаю чому, але інколи рекрутери перевіряють, щоб надати факти в резюме та профілі. Тому дати та назви треба узгоджувати.
5. У розділі «Освіта» також залиште відповідні записи. Подробиці про оцінки або описи університетських курсів і дипломних робіт не потрібні.
6. Якщо ви отримали дипломи бакалавра та магістра за однією спеціальністю, ви можете залишити лише один вищий рівень із записом за весь період навчання. Якщо це були різні спеціалізації, залиште обидві. Те саме стосується курсів.
7. Будьте обережні зі словами в описі. Нещодавно я поділився зі своїми підписниками ситуацією, коли система автоматичного підбору вакансій LN визначила посаду Java Developer як відповідну моєму профілі і запропонувала на неї відгукнутися.

У моєму профілі слово Java згадується лише один раз в описі вакансії. Я написав, що закриваю певні типи вакансій для своїх клієнтів-роботодавців і вказав, які саме. Серед цього списку було слово Java. Алгоритми LN можуть зчитувати ключові слова не тільки з назви, посади або розділу «Навички», а й з тексту опису посади. Тому я рекомендую дуже ретельно підбирати всі слова.

Якщо ви нещодавно були студентом або тільки закінчили ІТ курси, це не означає, що розділ повинен залишатися порожнім. Пишіть про проекти, виконані під час навчання або самостійно. Коли ви знайдете постійну роботу, видаліть її. Такий маленький рекорд краще, ніж нічого. Важливо відзначити, що вони робили і які технології використовували.

Навички та підтвердження
Я впевнений, що хоча б раз ви стикалися з вакансіями, в яких внизу був перелік навичок і оцінок, скільки з них відповідає вашому профілю. LN, як і багато інших компаній, намагається зробити автоматизовану систему, щоб коли роботодавець публікує вакансію, система швидко виявляла відповідних кандидатів. Зараз ця функція тимчасово припинена або прихована від очей кандидатів.

Як я вже помітив, слово запиту тепер читається, в першу чергу, з розділу «Навички», а не з того, що вказано в заголовку.

Тому цей розділ все ще важливий, і кандидат повинен переконатися, що відповідна інформація була написана в навичках.

Рекомендую вибирати навички з автоматичного списку, запропонованого системою. Ти натискаєш кнопку «Додати новий навик», пишеш новий навик у полі пошуку, і система пропонує схожі.

Illustration


Цей список є актуальним, там навички, які вимагають роботодавці. Вибравши зі списку готові навички, кандидат зробить менше помилок, тому цей розділ буде заповнений краще.

Функція перекладу працює, але англійська є рідною для системи LN, тому я з самого початку рекомендував зробити профіль англійською мовою та записати навички англійською.

Недостатньо додати нові навички відповідно до вашої професії або посади, яку ви хочете обійняти в майбутньому. У ЛН вони повинні бути в певному порядку.

Періодично переглядайте та видаляйте неосновні. Якщо у вашій професії є технологія, яку ви вважаєте несучасною, неважливою, застарілою і не хочете з нею працювати ні за які гроші на світі, без жалю видаліть її.

Кожен з нас є професіоналом у своїй справі, а тому ми також інформуємо роботодавців та замовників професійних послуг про актуальність технологій та інструментів. Тому розділ «Навички» слід тримати в повному порядку.

Ще одним важливим завданням є визначення трьох основних навичок, які будуть відображатися в профілі. Ви можете виправити їх у відповідному розділі, видаливши шпильки та поставивши на їхнє місце інші три найважливіші точки.


Illustration


Якщо якийсь навик має велику кількість підтверджених, але він не є основним для вашої позиції, то не бійтеся прибрати його і поставити інший. Система автоматично визначила три основні навички за кількістю підтверджених, але ви можете змінити це.

Окрім технічних систем та інструментів, не забудьте додати іноземні мови, навички менеджменту, роботи з документами та звичайні офісні програми, якими ви користуєтеся на роботі. Ви також можете написати інструкції чи функції, певні галузі чи галузі. Існує обмеження в 50 навичок, і я рекомендую використовувати его по максимуму.

Деякі користувачі LN бояться видаляти неактуальні навички лише тому, що зібрали велику кількість підтверджених. Самі навички не шкода, але цифри підтверджені, що дуже близько. Ось так вони бояться видалити стару фотографію з Facebook тільки тому, що сама фотографія давно зібрала велику кількість лайків. Отже, дехто ненавидить саме фото, псує стосунки з нинішнім, але продовжує лаятися. Це питання індивідуальне, але минуле часом варто залишити там.

Рекомендації
Це не найважливіший розділ в профілі, але завжди приємно, коли хтось вирішує знайти час, щоб написати відгук про спільну роботу. Якщо рейтинг особи, яка дала рекомендацію, буде високим, це позитивно вплине і на ваш профіль.

Досягнення
Для рекрутерів найцінніша частина розділу «Досягнення» — «Мови».

Illustration


Перегляньте цей розділ, оскільки, як я вже згадував, налаштування можуть піти не так. Труднощі виникають і з рівнями мови. Одна-дві мови будуть рідними, а решту уточнюємо за міжнародними стандартами. Переконайтеся, що рівні мови в резюме та ЛН збігаються.

Приблизне співвідношення між американською системою ILR, що використовується в LN, та європейською CEFR, до якої ми звикли в Україні:

Elementary proficiency – елементарна вміння; базовий рівень, приблизно відповідний А1-А2;
Обмежені навички роботи – обмежене володіння, рівень до середнього та середнього, або A2-B1;
Professional work proficiency — професійне володіння, добрий середній рівень або вище середнього, тобто кандидат може повністю використовувати цю мову для вирішення робочих завдань або B1-B2;
Повна робоча майстерність – бездоганна майстерність, рівень вище середнього та вільний, або C1-C2;
Володіння рідною або двомовною мовою – це те, як ми називаємо рідну мову.

І, нарешті
Якщо ви заповнили або виправили свій профіль під час читання статті, я вас вітаю, тому що за короткий час ви виконали більшу частину роботи, яка точно не залишиться непоміченою.

Якщо ви прочитали і дотримувалися рекомендацій, пропоную невеликий подарунок - індивідуальні підказки для вашого профілю. Надішліть мені на електронну пошту moc.liamg%40ahlo.aksvorobz або повідомлення LN — посилання на ваш уже виправлений профіль із запитаннями чи поясненнями будь-якої окремої ситуації.

У темі листа позначте, що хочете перевірити профіль після перегляду статті про ЛН.

Але я не зможу дати індивідуальну пораду, якщо ви не дотримувалися попередніх рекомендацій з цієї статті, тому перед написанням листа переконайтеся, що ви дійсно ретельно з ним попрацювали.

Я бажаю вам найкращих можливостей від LinkedIn!

Illustration